Fotoverslag vakantie 2022 | Javea

Haiiii, leuk dat je een kijkje komt nemen bij mijn fotoverslag vakantieĀ  2022 | Javea. Zo zie je meerdere selfies, wat we gegeten hebben en wat we gedaan hebben naast het veel chillen. Veel kijkplezier!

Dag 1

M’n schoonvader had ons om half 12/12 uur opgehaald van huis en om 02.00 uur kwamen we aan op Schiphol. 02.15 uur waren we gelukkig overal doorheen en konden we wachten tot we om 06.00 uur gingen vliegen.

Selfie voor het thuisfront om te laten weten dat we in het vliegtuig zitten en bijna vertrekken.

Onze huurauto stond in Spanje klaar op het vliegveld in Alicante en toen konden we naar Javea met een tussenstop bij het autoverhuurbedrijf.

Dag 2

De eerste dag was een heel lange dag en ’s avonds was er storm dus zijn we op tijd naar bed gegaan en hebben we heerlijk uitgeslapen. Wilco is broodjes gaan halen en vervolgens gingen we ontbijten op het balkon.

Jaaa, letterlijk zovaak over gedroomd en nu kon ik eindelijk weer naar Ale-Hop. Zo’n leuke winkel. Heb er deze keer alleen een zonnebril gekocht.

En weer uiteten bij ons favoriete tapas restaurant: Tal Cual. Als je ooit in Javea bent raad ik je absoluut aan om daar te gaan eten. We spraken die avond Nederlanders die er net een jaar wonen en er voor het eerst kwamen. Wij helemaal enthousiast over het restaurant en toen die mensen weggingen waren ze net zo enthousiast haha.

Laatste update over mijn blauwe plek. Die verdween snel tijdens de vakantie. Hier zag ik de letter M erin. Als herinnering aan dat het mijn eigen schuld is dat ie er zat :’).

Dag 4

Wilco had per ongeluk iets laten vallen in het appartement dus gingen we naar de Chinese Bazaar en daar kwam ik deze kaartjes tegen. Dit is toch te leuk om te krijgen op je verjaardag.

Dag 6

Geocachen met 32 graden bovenop een berg volop in de zon zal ik je niet aanraden, maar wij deden het šŸ˜€ Na wat gemopper en goed zoekwerk heeft Wilco hem uiteindelijk gevonden en heb ik hem gelogd.

’s Avonds gingen we weer uiteten. Deze keer was het tijd voor Paella. Ik hou niet van vis, dus we bestellen hem dan met kip.

In 2019 heeft Wilco via internet een kaartje gemaakt met o.a. een foto van ons erop om te sturen naar onze ouders, broer en zus. Deze keer deden we dat weer en daar is volgens mij deze foto voor gebruikt.

Dag 7

De straten waren mooi versierd.

3x raden waar we weer uiteten waren. Zooo lekker deze patatas bravas.

Dag 8

We gingen naar een winkelcentrum met de wat bekendere winkels. Ik was op zoek naar een leuke trui voor de terugreis, want ik had niks met lange mouwen bij me. Uiteindelijk kwam ik van alle winkels bi H&M uit waar ik gelijk maar dit hele pak kocht.

Selfie aan de boulevard.

Dag 10

Begonnen aan m’n vierde boek en het is de laatste dag op het strand.

In het appartementĀ lagen allerlei spelletjes waaronder Pim Pam Pet. Dat wilden we al eerder een keertje doen, maar we hadden het idee dat het spel kapot was. Bleek dat we een knop over het hoofd hadden gezien en nu deed ie het dus wel.

Dag 11

Op de laatste dag nog even een zwembadselfie, want die hadden we nog niet.

Dag 12

Nog even een selfie voor het thuisfront dat we in het vliegtuig zitten en bijna gaan vliegen.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.